Sila Klik Iklan Ini

Wednesday, August 11, 2010

Salam Ramadhan

Salam Ramadhan,

Lama betul la mokcik tak singgah sini, ingatkan mokcik dah berhasrat nak pencen terus hohoho...

Apa pun dikesempatan ini mokcik nak ucapkan kepada kenkawan semua selamat menyambut ramadhan al-mubarak. Dan juga tahniah diucapkan kepada kita semua kerana sempat menyambut bulan yang penuh keberkatan ini. Semoga bulan ini memberi seribu makna kepada kita semua.

Setakat ini dulu n3 dari mokcik, nanti mokcik hapdet kan citer pasal resepi dan masak memasak, bakar memebakar dan goreng-menggoreng. Itu aja pong modal yang ada untuk dikobarkan dlm laman blog ini hehehe. Byk nak citer ni almaklumla lama tak tinggalkan jejak di sini.

Apa pong mokcik tinggalkan n3 kali ini ngan kesah Japih, budak yang semakin nakal dan berperangai ini. Cuba tengok gambar ni, apa yang dia buat.
Budak ini pantang jumpak cotton bud, dia amek diam-diam pastu tengok apa dah dibuatnya. Ngeri kami tengok takut tercocok terus. Terus kami capai tangannya dan tarik cotton bud itu. Dia memberontak dan menjerit  untuk lepaskan diri. Pastu bermulalah episod nangis sambil guling-guling macam tenggiling...donia-donia...

1 comment:

aizamia3 said...

tu xpe lagi kak... mcm sy lagi haru. Kakak Irah blh korek telinga adik dia dgn menatang tu pastu berdarah, panic n gelabahler... terus kejar klinik An-Nisa n sib baik xde pape... huhuhu... lps tu apalagi... cik lan kena marahler dgn saya... wakakaka... sbb dia lupa nak buang menatang tu...